Suport clienti si mentenanta
Noi la APTUS Software intelegem ca lantul de aprovizionare este o investitie critica pentru companii. Serviciul nostru de suport si mentenanta va asigura tinerea la curent cu dezvoltarea produselor si obtinerea de performante maxime posibile.
In prima faza ne-am concentrat pe crearea unui program de servicii dedicat care sa corespunda obiectivelor si cerintelor de afaceri ale partenerilor nostri. Ulterior, pentru mentinerea la parametri optimi a operatiunilor lantului de aprovizionare am aplicat continuu cele mai bune practici in materie de metodologie operationala, progrese tehnologice si reevaluari de sistem.
Membrii echipei noastre de suport au o vasta experienta in industria lantului de aprovizionare, cu o medie de peste cinci ani in solutiile dedicate WMS, oferind servicii care va ajuta sa va atingeti obiectivele strategice pe termen lung si sa obtineti o crestere a indicelui ROI a solutiei de management a lantului de aprovizionare.
Serviciul de suport clienti este disponibil prin telefon, web sau email 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Consultantii APTUS acceseaza sistemele in conditii de securitate si de la distanta pentru a diagnostica si rezolva incidentele, sau furnizeaza servicii direct la client atunci cand este nevoie.